Znajdź produkt:
Producent:
Koszyk:
Produktów w koszyku : 0
Do zapłaty : 0,00 zł
Promocja! Wkład Tarnava 20 kW Aquatar Verto :: 4 750,00 zł ::.
Wybierz kategorię
Regulamin sklepu.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KOMINKI-TARNAVVA.PL

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.kominki-tarnavva.pl prowadzony jest przez:
ARTPOL ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY JACEK KUTNIOWSKI

z siedzibą 20-388 LUBLIN, Ćmiłów 50E, identyfikującą się nr REGON 060018298, NIP 946-209-12-37.

Wpis do ewidencji można sprawdzić na stronie: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/Search.aspx#

1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.

1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

2. ZAMÓWIENIA

2.1. Podstawowym środkiem składnia zamówień jest strona internetowa www.kominki-tarnavva.pl.

2.2. Zamówienia można składać także telefonicznie pod numerem telefonu: 81 759 4156, 783 838 737.

2.3. Składanie zamówienia poprzez internet odbywa się za pomocą systemu nawigacji sklepu, od wybrania produktu do potwierdzenia zamówienia.

2.4. Do złożenia zamówienia nie jest konieczna rejestracja w systemie sklepu.

2.5. Złożenie zamówienia odbywa się za pomocą systemu nawigacji sklepu. Po wybraniu produktów i przejściu do "koszyka" i wybraniu opcji "złóż zamówienie". Zamawiający zostaje poproszony o wypełnienie formularz z danymi koniecznymi do zrealizowania zamówienia.

2.6. Po otrzymaniu każdego zamówienia system sklepu generuje automatycznie list e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia lub podczas rejestracji.

2.7. Niezależnie od potwierdzenia przyjęcia zamówienia, obsługa sklepu może zweryfikować mailowo lub telefonicznie dane osoby zamawiającej celem potwierdzenia zamówienia. Po potwierdzeniu zamówienia jest ono realizowane.

2.8. Zamawiający może anulować lub wprowadzić zmiany w zamówieniu:
- telefonicznie pod nr 81 759 4156, 783-838-737
- mailem: artpolzph@wp.pl

Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować do momentu wysłania zamówienia z magazynu sklepu

2.9. Zamówienia realizowane są niezwłocznie, w dni robocze - co do zasady w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia lub otrzymania płatności przez sklep, chyba że przedmiotem zamówienia są artykuły dostępne na zamówienie. W niektórych przypadkach czas wysyłki zamówienia może ulec wydłużeniu o czym zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.

2.10. Do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura VAT.

2.11. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2.12 Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia.


3. WYSYŁKA I ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIENIA

3.1. Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmą kurierską lub Poczty Polskiej. Ze względu na wagę niektóre przedmioty wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

3.2. Koszt wysyłki jest zależny od wybranego towaru.

3.3. Koszt dostawy zostanie automatycznie doliczony do wartości towaru w Twoim koszyku (uzależniony jest od formy płatności), po wybraniu przez Ciebie formy płatności. Wybór formy płatności następuje na etapie składania zamówienia: wpłata całości na kont firmowe - dostawa Gratis, wpłata 500zł na konto, dopłata kurierowi - dostawa 50zł.

3.4. Odbiór osobisty zamówienia w siedzibie firmy. Ze względów logistyczny przed osobistym odbiorem prosimy o uzgodnienie daty odbioru.

4. SPOSÓB PŁATNOŚCI

4.1. Zamawiający może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
  • przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym: gotówką
  • przedpłata 500zł na rachunek bankowy, dopłata kurierowi przy odbiorze.
  • przelewem bankowym na rachunek bankowy sklepu.

4.2. Dane do dokonania wpłaty:

ARTPOL ZPH JACEK KUTNIOWSKI, ĆMIŁÓW 50E, 20-388 LUBLIN

NR RACHUNKU BANKOWEGO:
MBANK /BRE BANK/ 84 1140 2004 0000 3102 4689 9789
INTELIGO /PKO BP/ 50 1020 5558 1111 1736 2340 0083

5. REKLAMACJE

5.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta. Sprzedawca odpowiada wobec konsumentów za wady rzeczy na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego o rękojmi.

5.2. Wszystkie produkty dostępne w sklepie KOMINK-TARNAVVA.PL są fabrycznie nowe i wolne od wad. Obsługa sklepu dokłada najwyższych starań aby do Kupującego dotarł produkt pełnowartościowy wolny od wad i uszkodzeń.

5.3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie celem uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji.

5.4. Nabywca powinien dokonać sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.).

5.5. Reklamcję można złożyć pisemnie na adres firmy: Artpol ZPH, Ćmiłów 50E, 20-388 Lublin lub mailowo na adres: artpolzph@wp.pl.

5.6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

6.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 6.7. Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może złożyć pisemnie na adres firmy: Artpol ZPH, Ćmiłów 50E, 20-388 Lublin lub mailowo na adres: artpolzph@wp.pl.

6.2. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór oświadczenia do pobrania.

6.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

6.4. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Adres pod który należy odsyłać zwracane Produkty różni się w zależności od marki produktu, dlatego prosimy o każdorazowy kontakt z nami w celu potwierdzenia adresu pod który należy zwracany Produkt odesłać .

6.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6.6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

6.7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 20,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych w formie paczki oraz maksymalnie na kwotę około 200,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych na palecie. Piece i wkłady kominkowe wysyłane są na palecie.

6.8. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

7. BEZPIECZEŃSTWO I POLITYKA PRYWATNOŚCI

7.1. Naszym klientom gwarantujemy pełną prywatność i bezpieczeństwo.

7.2. Dane osobowe przekazane przez Kupujących wykorzystywane są przez sklep w celu realizacji zamówienia.

7.3. Sklep chroni dane Kupujących z największą starannością zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 z 1997 r. poz 883 z późn. zm.).

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. Powyższy regulamin przeznaczony jest dla klientów detalicznych. Warunki sprzedaży hurtowej prowadzonej przez ARTPOL ZPH ustalane są indywidualnie z każdym odbiorcą.

8.2. Wszystkie kwestie sporne dotyczące umów kupna-sprzedaży załatwione będą zgodnie z obowiązującym prawem powszechnym.

663905
© ARTPOL ZPH. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.